REPUBLIKA
HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinski
načelnik
Klasa: 351-04/14-01/12
Urbroj: 2198/09-2-15-2
Starigrad Paklenica, 07. siječnja 2015. godine
Na temelju članka
48. Zakona o lokalnoj i područnoj
(regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01, 60/01 i
129/05, 109/07, 125/08, 150/11, 144/12 i 19/13), članka 46. Statuta
Općine Starigrad ("Službeni list zadarske županije" br. 4/13, 7/13 i
11/13) te Pravilnika za subvencioniranje dobave i ugradnje
pročišćavača otpadnih voda za sanitarne otpadne vode iz stambenih i
ugostiteljskih objekata u Općini Starigrad (KLASA: 351-04/14-01/12,
URBROJ: 2198/09-1-14-1 od 16. prosinca 2014. godine), Općinski
načelnik raspisuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
ZA SUBVENCIONIRANJE DOBAVE I UGRADNJE PROČIŠĆAVAČA OTPADNIH VODA
ZA SANITARNE OTPADNE VODE IZ STAMBENIH I UGOSTITELJSKIH OBJEKATA
U OPĆINI STARIGRAD
1)
PREDMET
NATJEČAJA
Predmet Natječaja
je javno prikupljanje prijava za
neposredno sudjelovanje Općine Starigrad u
sufinanciranju dobave, ugradnje i puštanja u rad sustava za
pročišćavanje sanitarnih otpadnih voda iz stambenih i ugostiteljskih
objekata na području Općine Starigrad.
Sufinancirat će se rješavanje
sanitarnih otpadnih voda:
a) iz obiteljskih kuća, stambenih
građevina sa stanovima ili apartmanima, pansiona, restorana, kampova
i hotela
b) iz objekata koji imaju septičku jamu
koju bi ugradnjom pročišćavača prestali koristiti
Radovi na instalacijama i sustavima za
prikupljanje i dreniranje oborinskih voda nisu predmet ovog
Natječaja. Dobava i ugradnja separatora masnoće (za ugostiteljske
objekte), niti separatora ulja za oborinske vode s kolnih površina
nisu predmet ovog Natječaja. Predmet Natječaja nije niti dobava i
ugradnja sustava koji će služiti za trošenje obrađene vode nakon
pročišćavanja.
Cilj je ovog Natječaja povećanje broja
objekata koji svoju otpadnu vodu pročišćavaju na samom mjestu njenog
nastajanja, te po mogućnosti koriste obrađenu vodu za zalijevanje
maslinika, vinograda, voćnjaka, itd. Na taj način smanjuje se ukupno
zagađenje koje drenažom dospijeva u more i štedi se pitka voda iz
javnog vodoopskrbnog sustava.
Natječajem nisu propisani proizvođači
opreme, izvođači radova, kao ni ovlašteni projektanti koji će
izraditi projektnu dokumentaciju.
Planira se sufinanciranje sljedećih
radova:
-
projektiranje sustava za pročišćavanje
otpadne vode, proračun kapaciteta upojnog bunara za drenažu obrađene
vode,
- pripremni građevinski radovi: iskop
jame za postavljanje sustava za pročišćavanje otpadne vode, iskop
upojnog bunara za drenažu obrađene vode (sve navedeno prema
proračunatom kapacitetu veličine uređaja i veličine upojnog bunara)
-
instalaterski radovi - postavljanje elektičnih
instalacija za napajanje sustava za pročišćavanje otpadne vode,
dobava i ugradnja sustava za pročišćavanje otpadne vode i njegovo
puštanje u rad, postavljanje drenažnih cijevi do upojnog bunara, sa
svim potrošnim materijalom za instalaterske radove
-
završni radovi uređenja terena
(zatrpavanje ukopanog sustava za pročišćavanje i upojnog bunara)
Ukupna raspoloživa sredstva iznose najviše 600.000,00 kuna.
Pojedinom korisniku će se prema ovom Natječaju dodijeliti iznos
sufinanciranja od 50 % ali maksimalno 40.000,00 kuna.
2)
KORISNICI SREDSTAVA
Prijavu na ovaj Natječaj mogu podnijeti
sve pravne i fizičke osobe koje na području Općine Starigrad
posjeduju stambeni ili ugostiteljski objekt sa septičkom jamom ili
taložnicom. Za objekte koji imaju više suvlasnika, prijavu može
podnijeti predstavnik suvlasnika ili upravitelj zgrade.
3)
UVJETI KOJIMA PODNOSITELJI PRIJAVA
MORAJU UDOVOLJAVATI
a) podnositelj prijave - fizička ili
pravna osoba mora biti vlasnik objekta, a ukoliko prijavu podnosi
predstavnik stanara ili upravitelj zgrade, mora imati važeći ugovor
o predstavljanju potpisan od strane svih suvlasnika
b) za objekt za koji podnosi prijava mora
se priložiti dokaz da je objekt izveden u skladu sa Zakonom o
gradnji (NN /13), odnosno za kamp - dokumentaciju koja dokazuje da
je kamp izveden u skladu s važećim propisima
c) Zahtjev za legalizaciju ( uz koji treba
priložiti Potvrdu da se objekt nalazi u građevinskom području
naselja prema odredbama Prostornog plana)
d)
podnositelj za odabrani sustav za
pročišćavanje mora priložiti dokumentaciju kojom će dokazati da je
odabrani pročišćavač prikladnog kapaciteta, da će pročišćavač
pročistiti otpadnu vodu do zakonom propisanog stupnja te da će se
izvesti upojni bunar potrebnog kapaciteta za drenažu ukupne količine
vode koja se ispusti iz objekta
e) podnositelj treba za izvođača radova
priložiti dokaz o stručnoj i tehničkoj opremljenosti
f) ukoliko se sufinanciranje traži za
objekt koji sadrži zajedničku kuhinju ili restoran, treba priložiti
dokaz o ugrađenom separatoru masti projektiranog kapaciteta
g) nakon ugradnje pročišćavača,
podnositelj prijave mora s ovlaštenom tvrtkom sklopiti ugovor o
održavanju sustava za pročišćavanje otpadnih voda
4)
POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA NATJEČAJ
a) potpisani i cjelovito popunjeni
Prijavni obrazac za podnošenje prijave za sufinanciranje dobave i
ugradnje pročišćavača otpadnih voda
b) preslika osobne iskaznice podnositelja
prijave (obostrano)
c)
dokaz o vlasništvu nad objektom za koji
se podnosi prijava
d)
izjava vlasnika ili svih suvlasnika
objekta za koji se podnosi prijava sa su suglasni s prijavom na
Natječaj i da će sve troškove realizacije projekta prema Prijavnom
obrascu u dijelu koji se ne financira iz sredstava za sufinanciranje
snositi samostalno iz vlastitih sredstava ili iz sredstava
osiguranih iz drugih izvora
e) dokaz da je objekt postojeći u smislu
Zakona o gradnji (153/13), odnosno za kamp dokaz da je izveden u
skladu s zakonskim propisima
f) dostava idejnog projekta zbrinjavanja
otpadne vode iz objekta koji mora sadržavati:
- proračun kapaciteta pročišćavača
(prema potrošnji vode u objektu i prema broju osoba koje povremeno
i/ili stalno borave u njemu),
- specifikaciju najprikladnijeg tipa
pročišćavača s obzirom na količinu i sastav otpadne vode te
mogućnost ponovnog korištenja obrađene vode i
- proračun kapaciteta upojnog bunara
prema ukupnoj količini otpadne vode koju ispušta objekt
g) dokaz o stručnoj i tehničkoj
opremljenosti izvođača radova: dokumentacija o registraciji tvrtke
odnosno obrtnica za građevinski obrt.
h) dokumentacija koja dokazuje da je
odabran pročišćavač prikladnog kapaciteta, izjava proizvođača
pročišćavača koja dokazuje da je pročišćavač u mogućnosti pročistiti
otpadnu vodu do zakonom propisanog stupnja obrade:
- II stupanj pročišćavanja za
pročišćavače kapaciteta do 50 ES (ekvivalent stanovnika),
- II stupanj pročišćavanja i
higijenizacija za pročišćavače kapaciteta od 50 do 200 ES,
- III stupanj pročišćavanja i
higijenizacija za pročišćavače kapaciteta većeg od 200 ES;
i) troškovnik izrade projekta, troškovnik
potrebnih radova ili ponudbeni troškovnik izvođača radova s
detaljnom specifikacijom (prema uvjetima Natječaja i idejnom
projektu iz točke f) ovog članka), ili predračun sa specifikacijom
svih radova i materijala
j) skica ugovora o održavanju koji će
podnositelj prijave sklopiti s ovlaštenom tvrtkom za održavanje
pročišćavača otpadnih voda zbog osiguranja praćenja rada uređaja i
zbrinjavanja otpada iz pročišćavača
k)
dokumentacija potrebna za postupak
bodovanja po točki 5. natječaja (Kriteriji za odabir korisnika
sredstava)
5)
KRITERIJI ZA ODABIR KORISNIKA SREDSTAVA
Uz udovoljavanje uvjetima Natječaja,
postupak za ocjenjivanje pristiglih prijava i odabir korisnika
sredstava provodit će Povjerenstvo na temelju liste prednosti
sastavljene bodovanjem prema sljedećim kriterijima:
Ukupni kapacitet sustava za
pročišćavanje računa se preko potrošnje vode tijekom srpnja i
kolovoza 2014.g (točka a)) i preko broja kreveta (točka b)),
a odabire se veći broj od onih dobivenih na oba načina. Za
svaki ES (ekvivalent stanovnika) prilikom evaluacije
dodjeljuje se jedan bod. Bodovi se dalje zbrajaju s onima
dodijeljenima u točki c), d), e), f) i
g).
a) Količina otpadne vode koju ispušta
objekt za koji se podnosi prijava - prema najvećoj potrošnji vode u
srpnju i kolovozu 2014. godine:
Prosječnu dnevnu potrošnja vode (u
litrama) u srpnju 2014.g. izračunamo iz mjesečne potrošnje vode u
objektu tijekom srpnja 2014., izraženo u m3:
Q(srpanj2014)
Q(l dnevno, srpanj) = ------------------- x 1000
31
Prosječnu dnevnu potrošnja vode (u
litrama) u kolovozu 2014.g. izračunamo iz mjesečne potrošnje vode u
objektu tijekom kolovoza 2014., izraženo u u m3:
Q(kolovoz2014)
Q(l dnevno, kolovoz) = ------------------- x 1000
31
Od dvije dobivene vrijednosti prosječne
potrošnje za srpanj i kolovoz, veću uvrstimo jednadžbu za izračun
broja ES (ekvivalent stanovnika):
Q(l dnevno)
ES = -----------------
150 l
Rezultat se zaokružuje na prvi veći
cijeli broj.
b) Bodovi prema stvarnom broju kreveta u
objektu:
U objektu se računa ukupan broj
kreveta, i to zbroj osnovnih i pomoćnih ležajeva za sve stambene
jedinice, te je taj broj jednak broju ekvivalent stanovnika u
objektu (ES).
c) Za ugostiteljske objekte i objekte koji
uz noćenje gostima nude i pripremu obroka – bodovi prema
registriranom kapacitetu
Bodovi se računaju prema registriranom
kapacitetu, tako da se za svaku registriranu jedinicu dobiva po 1
bod.
d) Bodovi prema broju zaposlenika
Računa se maksimalni broj zaposlenika
koji boravi u objektu tijekom jednog dana više od 4 sata. Za svakog
zaposlenika prilikom evaluacije dodjeljuje se 0,5 bodova.
e) Bodovi prema postojećem načinu
prikupljanja otpadnih voda
Objekti koji imaju septičku jamu
prilikom evaluacije dobivaju 50 bodova.
f) Bodovi prema daljnjem zbrinjavanju
obrađene vode
Za objekte koji će obrađenu vodu
koristiti za zalijevanje: za svaki m3 vode koja će se
ponovno koristiti dodjeljuje se po 10 bodova.
Za objekt kojem se dodjeljuju bodovi
zbrajaju se samo one kategorije koje se u prijavnom obrascu odnose
na taj tip objekta.
Ukoliko dvije ili više prijava budu
bodovane jednakim brojem bodova, prednost pri odabiru imat će one
prijave s ranijim datumom zaprimanja prijave.
g) Bodovi prema lokaciji objekta
Za sve objekte koji se nalaze s južne
strane državne ceste D8 dodjeljuje se 20 bodova.
6)
DOSTAVLJANJE PRIJAVA
Prijave se dostavljaju u pisanom
obliku, isključivo preporučeno s povratnicom, u zatvorenoj omotnici
s imenom i prezimenom podnositelja, na adresu:
Općina Starigrad
Trg
Tome Marasovića 1
23244
Starigrad Paklenica
uz
naznaku:
ZA NATJEČAJ ZA SUBVENCIONIRANJE DOBAVE
I UGRADNJE PROČIŠĆAVAČA OTPADNIH VODA - NE OTVARATI
Rok za dostavu prijava je 45 dana od
dana objave Natječaja.
Prijave i priloženi materijali se ne
vraćaju, a podaci su podložni provjeri.
7)
OBRADA PRIJAVA
Pregled i ocjenjivanje pristiglih
prijava provest će Povjerenstvo Općine. Lista prioriteta za dodjelu
sredstava utvrđuje se s obzirom na najveći broj ostvarenih bodova.
Konačnu Odluku o odabiru korisnika sredstava donijet će Povjerenstvo
o čemu će podnositelji prijava biti obaviješteni u roku od 30 dana
od dana zatvaranja Natječaja.
Protiv Odluke o odabiru korisnika
sredstava podnositelj prijave može podnijeti prigovor u roku od 3
dana od dana objave Odluke. Odluka Načelnika o prigovoru je konačna.
8)
IZJAVA PODNOSITELJA PRIJAVE
Svaki je podnositelj prijave dužan
Općini Starigrad dostaviti izjavu prijavitelja o prihvaćanju općih
uvjeta zajedničkog sudjelovanja u sufinanciranju projekta. Ovom
izjavom odabrani korisnik jamči da će izvesti sve planirane radove.
9)
REALIZACIJA PRIHVAĆENIH PRIJAVA
Na osnovu konačne Liste prioriteta,
Općina će sa svim odabranim korisnicima sklopiti Ugovore o
sufinanciranju projekata za koje su odobrena sredstva.
Ugovorom o sufinanciranju bit će
definiran iznos i postotak radova koji sufinancira Općina, način
plaćanja, kao i ostala prava i obveze ugovornih strana.
10)
ISPLATA ODOBRENIH SREDTAVA
Korisniku sredstava Općina će uplatiti
dio odobrenog iznosa (definiran Ugovorom o sufinanciranju) u roku od
10 dana od sklapanja Ugovora o sufinanciranju. Nakon završetka svih
radova i puštanja pročišćavača u rad, korisnik sredstava dužan je
Općini dostaviti sljedeću dokumentaciju:
a) Račun za izradu idejnog projekta
zbrinjavanja otpadnih voda iz objekta
b) Račun za sve izvedene radove (u skladu
sa troškovnikom iz prijave za Natječaj)
c) Pisanu izjavu izvoditelja radova
(ukoliko je više izvoditelja obavljalo radove prema projektu, onda
pojedinačne izjave svakoga od njih) o izvedenim radovima, uvjetima
održavanja i sukladnosti ugrađene opreme prema Pravilniku o
tehničkom pregledu građevine (NN 108/04), sadržaja sukladno članku
14. Pravilnika (ovjerena kopija)
d) Garancija izvođača na radove minimalno
na 2 godine, a za opremu na rokove koji nisu kraći od rokova koje
daje proizvođač opreme
e) Suglasnost na obavljanje djelatnosti
građenja izvođača radova prema važećem zakonskom propisu
f) Izjave o sukladnosti za svu ugrađenu
opremu
g) Završno izvješće nadzornog inženjera –
imenovano od strane Općine
Nakon dostave sve potrebne
dokumentacije, korisniku sredstava isplaćuje se ostatak odobrenog
iznosa sufinanciranja prema uvjetima iz Ugovora o sufinanciranju.
Ukoliko se utvrdi da izvedeno stanje ne
odgovara projektnoj dokumentaciji, Općina zadržava pravo
neisplaćivanja istih, a korisnik sredstava dužan je već isplaćeni
iznos vratiti u roku definiranom Ugovorom o sufinanciranju.
11)
OSTALE INFORMACIJE
Ovaj Natječaj će biti objavljen je na
internet stranicama Općine Starigrad. Dostavljanjem dokumentacije na
ovaj raspisani Natječaj podnositelj prijave daje odobrenje Općini da
osnovne podatke o podnositelju prijave objavi na službenim
internetskim stranicama te u drugim izvještajima.
Općina Starigrad zadržava pravo
poništenja raspisanog natječaja.
Općinski
načelnik
Krste
Ramić, dipl.oec.
Privitak:
- Prijavni obrazac.doc
- Prijavni obrazac.pdf
|