REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinski načelnik
Klasa:
944-15/13-01/01
Urbroj: 2198/09-2-13-3
Starigrad Paklenica,
20. prosinca 2013. godine
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj
i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ br. 33/01,
60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13),
odredbi članaka 35. i 391. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim
pravima („Narodne novine“ br. 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,
129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09 i 143/12),
članka 46. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske
županije“ br. 4/13, 7/13 i 11/13) te Odluke Općinskog vijeća od 12.
prosinca 2013. godine, Općinski
načelnik Općine Starigrad objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
ZA DAVANJE U ZAKUP NEKRETNINE
I
Predmet zakupa su nekretnine oznake
čest. 2868/1 k.o. Tribanj i čest. 2868/2 k.o. Tribanj sve prikazano
na skici postojećeg stanja izrađenoj u studenom 2013. godine od
strane GEOING d.o.o. koja skica čini sastavni dio ovog natječaja.
II
Sukladno važećoj prostornoplanskoj
dokumentaciji Općine Starigrad nekretnine opisane u članku I. ove
odluke nalaze se u obuhvatu slijedeće namjene:
- športsko
rekreacijske namjena- prirodna plaža
- neizgrađeno
komunalno opremljeno građevinsko područje
- gusto
izgrađeni dio-građevinsko područje
III
Nekretnina iz čl. I ovog natječaja
predviđena je za obavljanje turističke djelatnosti - kamp.
Nekretnina se daje u zakup u stvarnom i
pravnom stanju kakvom se nalazi. Dokumentacija i ishođenje dozvola
za obavljanje djelatnosti su isključiva odgovornost zakupnika bez
prava na naknadu troškova ili bilo kojeg oblika štete.
Predmet zakupa nije površina koja je na
skici postojećeg stanja izrađenoj u studenom 2013. godine od strane
GEOING d.o.o. koja skica čini sastavni dio ove odluke prikazana kao
„jaruga“.
IV
Zakupnik je u obvezi predmet zakupa
koristiti sukladno važećoj prostorno-planskoj dokumentaciji općine
Starigrad.
V
Zakupnik snosi sve troškove izrade
potrebne dokumentacije i izgradnje infrastrukture na nekretninama
koje su predmet zakupa i koja bude nužna radi obavljanja djelatnost
bez prava na naknadu troškova.
Zakupnik u niti jednom slučaju nema
pravo na naknadu za izvršena ulaganja ili uračunavanje u zakupninu.
VI
Zakupnik u niti jednom slučaju nema
pravo na naknadu za izvršena ulaganja ili uračunavanje u zakupninu.
Po isteku ugovora o zakupu ili u
slučaju raskida istog, odnosno prestanka ugovora po bilo kojem
osnovu, svi izgrađeni objekti, infrastruktura, ishodovana
dokumentacija i dozvole te sve poboljišice na predmetu zakupa ostaju
u vlasništvu Općine Starigrad, bez prava zakupnika na isplatu
vrijednosti po bilo kojoj osnovi.
VII
Predmet zakupa iz čl. I ovog poziva za
nadmetanje daje se u zakup na rok od 20 godina.
Vrijeme zakupa počinje teći odmah po
ishođenju svih potrebnih dozvola za obavljanje djelatnosti kampa na
predmetnim nekretninama uključivo i dozvole za izgradnju svih
objekta i infrastrukture nužne za obavljanje djelatnosti kampa. Rok
za ishođenje opisanih dozvola ne može biti dulji od dvije godine od
dana potpisivanja ugovora o zakupu, pa se vrijeme zakupa u slučaju
da zakupnik u roku dvije godine od dana potpisivanja ugovora o
zakupu ne ishodi sve potrebne dozvole za izgradnju potrebnih
objekta, vrijeme zakupa računa počevši od isteka dvije godine od
dana sklapanja ugovora o zakupu.
VIII
Početna godišnja zakupnina iznosi
8.000,00 eura (plativo u kunama po srednjem tečaju HNB-a).
Godišnja zakupnina povećavat će se
svake godine za rast indeksa potrošačkih cijena za tu godinu po
podacima Državnog zavoda za statistiku Republike.
Pored godišnje zakupnine zakupnik je
dužan za svaku godinu platiti i pet (5) % iz ukupnog godišnjeg
prihoda svih djelatnosti koje se obavljaju na nekretninama koje su
predmet zakupa.
Zakupnina se plaća najkasnije do 15.
siječnja za tekuću godinu.
Plaćanje dijela zakupnine koja se
odnosi na godišnje povećanje zbog rasta indeksa potrošačkih cijena
i dijela zakupnine koji ovisi o godišnjem prihodu plaća se u roku
od 8 (osam) dana od dana objave službenih podataka (www.dsz.hr
i
www.fina.hr) odnosno od dana utvrđivanja visine prihoda za tu
godinu.
Radi utvrđenja visine godišnjeg prihoda
zakupnik je dužan dostaviti zakupodavcu svaku godinu relevantnu
knjigovodstvenu dokumentaciju iz koje je razvidna visina
realiziranih godišnjih prihoda.
Zakupnik je obvezan prilikom potpisa
ugovora o zakupu predati bankovnu garanciju plativu na prvi poziv i
„bez prigovora“ kao sredstvo osiguranja plaćanja zakupnine u visini
ugovorene godišnje najamnine.
Zakupnik nije dužan plaćati zakupninu
dok ne ishodi sve potrebne dozvole za obavljanje djelatnosti kampa
na predmetnim nekretninama uključivo i dozvole za izgradnju svih
objekta i infrastrukture nužne za obavljanje djelatnosti kampa. Rok
za ishođenje opisanih dozvola ne može biti dulji od dvije godine od
dana potpisivanja ugovora o zakupu. U slučaju da zakupnik u roku
dvije godine od dana potpisivanja ugovora o zakupu ne ishodi sve
potrebne dozvole za izgradnju potrebnih objekta, zakupninu je dužan
plaćati istekom roka od dvije godine od dana sklapanja ugovora o
zakupu.
IX
Zakupnik nema pravo na raskid Ugovora o
zakupu u slučaju da ne uspije ishoditi sve potrebne dozvole za
obavljanje djelatnosti kampa na predmetnim nekretninama uključivo i
dozvole za izgradnju svih objekta i infrastrukture.
Ukoliko zakupnik zatraži raskid ugovora
zbog toga što nije uspio ishoditi sve potrebne dozvole za
obavljanje djelatnosti kampa na predmetnim nekretninama uključivo i
dozvole za izgradnju svih objekta i infrastrukture zakupodavcu
pripada pravo na naknadu štete u iznosu jednogodišnje zakupnine
koju od zakupodavca može naplatiti i iz predane bankovne garancije
kao sredstva osiguranja naplate.
X
Nekretninu iz čl. I ovog poziva nije
dozvoljeno davati u podzakup.
Nije dozvoljena prenamjena predmeta
zakupa.
XI
Ponuditelji su obvezni uplatiti
jamčevinu u iznosu od 20 % od početne cijene zakupa na IBAN račun
HR9424070001841600009, model 68, poziv na broj 7811-OIB s naznakom
OPĆINA STARIGRAD-JAMČEVINA ZA ZAKUP NEKRETNINE.
Jamčevina se uračunava u iznos
zakupnine. Ponuditeljima koji nisu uspjeli ostvariti pravo na zakup
jamčevina se vraća u roku od 15 dana od dana zaključivanja
natječaja.
XII
Prijave za sudjelovanje na nadmetanju
za zakup nekretnine iz čl. I ovog poziva mogu se predati osobno ili
po punomoćniku, ili putem preporučene pošiljke, zaključno do 10.
siječnja 2014. godine do 10:00 sati bez obzira na način dostave na
adresu: OPĆINA STARIGRAD, Trg Tome Marasovića 1, 23244 Starigrad
Paklenica.
Ponuda mora sadržavati:
a) Dokaz
o uplati jamčevine
b) Dokaz
o upisu u sudski registar, preslik osobne iskaznice, preslik
obrtnice.
c) Dokaz
o uspješnosti poslovanja (BON -1 i BON-2 ne stariji od 30 dana )
d) Broj
računa radi povrata jamčevine
e) Ovjerena
izjava ponuditelja da je upoznat sa prostornoplanskom
dokumentacijom Općine Starigrad
XIII
Općina Starigard ne odgovara za štetu
zbog eventualnog posjeda trećih osoba ili stanja nekretnine.
XIV
Ugovor o zakupu sklapa se u roku 15
dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja obavezno u obliku
ovršne javnobilježničke isprave.
Ukoliko izabrani ponuditelj u roku od
15 dana od dana dostave odluke o izboru odnosno ukoliko dostava ne
bude moguća od objave odluke na oglasnoj ploči Općine Starigrad ne
pristupi u prostorije Općine Starigrad radi potpisa ugovora o zakupu
smatrat će se da je odustao, a Općina Starigrad zadržava uplaćenu
jamčevinu.
Javnobilježničke troškove snosi
zakupnik.
Poreze koji proizlaze iz ugovora o
zakupu snosi zakupnik.
XV
Javno otvaranje ponuda izvršiti će
povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana 10. siječnja 2014. u
10:00 sati u prostorijama Općine Starigrad na adresi Trg Tome
Marasovića 1, Starigrad Paklenica.
Otvaranju ponuda mogu biti prisutni
ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici odnosno punomoćnici
uz predočenje ovjerene punomoći.
O rezultatima izbora ponuditelji će
biti izvješteni u roku od 30 dana pisanim putem i objavom na
oglasnoj ploči Općine Starigrad.
XVI
Prije sklapanja ugovora o zakupu
zakupnik je dužan dostaviti bankarsku garanciju plativu na prvi
poziv i „bez prigovora“ radi osiguranja plaćanja zakupnine.
XVII
Nepotpune ponude i ponude ponuditelja
koji imaju dugove prema Općini Starigrad neće se razmatrati.
XVIII
Sve dodatne informacije i uvid u
dokumentaciju kao i organizacija očevida mogu se dobiti svakog
radnog dana u Općinskoj upravi Općine Starigrad uz najavu na tel:
023 369 387.
XIX
Općinski načelnik Općine Starigrad
zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja, poništi natječaj,
bez iznošenja razloga i bez obveze nadoknade bilo kakvih troškova
natjecateljima.
Općinski načelnik:
Krste Ramić, dipl. oec.
Privitak:
-
Izjava.doc
-
Izjava.pdf
|