REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinski načelnik
Klasa:
372-03/15-01/03
Urbroj: 2198/09-2-15-2
Starigrad Paklenica,
24. prosinca 2015. godine
Na
temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji proslovnih prostora
(Narodne Novine 125/11), članka 46. Statuta Općine Starigrad
(„Službeni glasnik Zadarske županije“, broj 4/13, 7/13 i 11/13),
te Odluke Općinskog vijeća Općine Starigrad KLASA: 372-03/15-01/03,
URBROJ: 2198/09-1-15-1, od 15. prosinca 2015. godine, Općinski
načelnik Općine Starigrad raspisuje:
JAVNI NATJEČAJ
ZA ZAKUP POSLOVNOG
PROSTORA
I.
Predmet zakupa je poslovni prostor koji
se nalazi u zapadnom dijelu prizemlja zgrade u Selinama, površine
37,27 m2 s pripadajućom terasom.
II.
Nekretnina iz čl. I ovog natječaja
predviđena je za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.
Nekretnina se daje u zakup u stvarnom i
pravnom stanju kakvom se nalazi.
Dokumentacija i dozvole za obavljanje
djelatnosti su isključiva odgovornost zakupnika bez prava na
naknadu troškova.
Zakupnik u niti jednom slučaju nema
pravo na naknadu za izvršena ulaganja ili uračunavanje u zakupninu.
III.
Predmet zakupa iz čl. I ovog javnog
natječaja daje se u zakup na rok od pet (5) godina.
IV.
Početna godišnja zakupnina
iznosi 22.260,00 kuna (bez PDV-a).
Na iznos zakupnine obračunava se
zakonska stopa PDV – a.
Zakupnina se plaća najkasnije do 31.
siječnja za tekuću godinu zakupa, izuzev prve godine zakupa kada se
plaća u roku 8 dana od potpisa ugovora.
V.
Poslovni prostor iz čl. I. ovog javnog
natječaja nije dozvoljeno davati u podzakup.
Nije dozvoljena prenamjena predmeta
zakupa.
Izabrani ponuditelj dužan je
ugostiteljsku djelatnost u objektu iz članka 1. obavljati cijelu
godinu.
VI.
Pravo podnošenja pisane ponude imaju
sve fizičke osobe i fizičke osobe-obrtnici te pravne osobe
registrirane u RH, odnosno s registriranom podružnicom u RH.
VII.
Pravo zakupa na poslovni prostor ne
može ostvariti fizička ili pravna osoba koja ima dospjelih, a
nepodmirenih obveza prema Općini.
VIII.
Pravo na zakup poslovnog prostora
stječe osoba koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja ponudi i najviši
iznos zakupnine.
IX.
Ukoliko je više ponuditelja dalo ponudu
za isti poslovni prostor, a te ponude udovoljavaju uvjetima
natječaja i imaju istovjetnu ponuđenu visinu zakupnine, Povjerenstvo
će pisanim putem o tome izvijestiti ponuditelje te ih pozvati da u
roku od tri (3) dana od primitka poziva, pisanim putem, u zatvorenoj
omotnici, ponude novi iznos mjesečne zakupnine.
Povjerenstvo će, uz prisustvovanje
natjecatelja, otvoriti nove ponude te predložiti najpovoljnijeg
ponuditelja.
X.
Prvenstveno pravo na sklapanje ugovora
o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima
hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji
ukoliko ispunjavanju uvjete iz natječaja, Zakona o zakupu i
kupoprodaji poslovnog prostora te prihvate najviši ponuđeni iznos
zakupnine. Navedene osobe se trebaju se pozvati na pravo prvenstva i
o tome priložiti odgovarajući dokaz.
Prednost prava prvenstva pri zakupu
poslovnog prostora iz točke 3. ovog natječaja, može se ostvariti
jednokratno.
XI.
Ponuditelji su obvezni uplatiti
jamčevinu u iznosu od 7.500,00 kuna na IBAN račun
HR9424070001841600009, model 68 poziv na broj 7811- OIB, s naznakom
OPĆINA STARIGRAD-JAMČEVINA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA.
Jamčevina se uračunava u
iznos zakupnine. Ponuditeljima koji nisu uspjeli ostvariti pravo na
zakup jamčevina se vraća u roku od 15 dana od dana zaključivanja
natječaja.
XII.
Rok za podnošenje ponuda je 13. siječnja 2016. godine u 10:00
sati. Ponude se dostavljaju na adresu: Općina
Starigrad, Trg Tome Marasovića 1, 23244 Starigrad Paklenica u
zatvorenoj omotnici s naznakom: “Natječaj za zakup poslovnog
prostora - ne otvaraj”.
XIII.
Ponuda mora sadržavati:
- Dokumentaciju
koja sadrži osnovne podatke o ponuditelju fizičkoj ili pravnoj osobi
(obvezno navesti OIB),
- Ponuđeni
iznos godišnje zakupnine u kunama
- Preslik
osobne iskaznice, ako je ponuditelj fizička osoba
- Rješenje
o upisu u sudski registar sa svim prilozima, ne stariji od šest (6)
mjeseci, u preslici, ako je ponuditelj pravna osoba
- Dokaz
o ispunjavanju uvjeta za obavljanje djelatnosti koja je određena kao
namjena poslovnog prostora - obrtnica ili izvadak iz obrtnog
registra, ne stariji od 6 mjeseci, u preslici, ako je ponuditelj
fizička osoba koja je vlasnik obrta (preslika)
- Izjavu
da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji ponuditelj za određeni
poslovni prostor, otvoriti obrt odnosno osnovati trgovačko društvo
za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena predmetnog
poslovnog prostora u roku od trideset (30) dana od dana primitka
zaključka o izboru istog kao najpovoljnijeg ponuditelja, ako je
ponuditelj fizička osoba koja u vrijeme trajanja natječaja nije
vlasnik obrta odnosno osnivač trgovačkog društva
- Dokaz
o uplati jamčevine - uplatnica u originalu ili potvrda o uplati
izvršenoj putem interneta,
- Potvrdu
o nepostojanju duga prema Općini po bilo kojoj osnovi (izdaje JUO
Općine Starigrad)
- Potvrda
Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana
računajući od dana objave natječaja
- Broj
računa u slučaju povrata jamčevine
- Drugu
dokumentaciju sukladno uvjetima javnog natječaja.
XIV.
Javno otvaranje ponuda izvršiti će
povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana 13. siječnja
2016. godine u 10:00 sati u prostorijama Općine Starigrad na
adresi Trg Tome Marasovića 1.
Otvaranju ponuda mogu biti
prisutni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici odnosno
punomoćnici uz predočenje ovjerene punomoći.
O rezultatima izbora ponuditelji će
biti izvješteni u roku od 8 dana pisanim putem i objavom na oglasnoj
ploči Općine Starigrad.
XV.
Ugovor o zakupu sklapa se u roku 30
dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja obavezno u obliku
ovršne javnobilježničke isprave, a zakup počinje teći od dana
potpisa Ugovora.
Ukoliko izabrani ponuditelj u roku od
30 dana od dana dostave odluke o izboru ne pristupi u prostorije
Općine Starigrad radi potpisa ugovora o zakupu smatrat će se da je
odustao a Općina Starigrad zadržava uplaćenu jamčevinu.
Javnobilježničke troškove snosi
zakupnik.
XVI.
Prije sklapanja ugovora o zakupu
zakupnik je dužan dostaviti bjanko zadužnicu radi osiguranja
plaćanja zakupnine u visini godišnje zakupnine (s PDV-om).
XVII.
Ponude koje nisu podnesene u roku i/ili
koje nisu potpune te ponude koje ne ispunjavaju uvjete iz javnog
natječaja neće se razmatrati.
XVIII.
Sve dodatne informacije, potvrdu o
stanju duga,obrazac ponude kao i organizacija očevida mogu se dobiti
svakog radnog dana u Općinskoj upravi Općine Starigrad uz najavu na
tel: 023 369 387.
XIX.
Općinski načelnik Općine Starigrad
zadržava pravo poništenja natječaja.
Općinski načelnik:
Krste Ramić, dipl. oec.
->
Odluka o odabiru
(15.siječnja 2016.) |