REPUBLIKA
HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinski
načelnik
Klasa:
363-01/12-01/36
Urbroj: 2198/09-2-12-2
Starigrad
Paklenica, 18. prosinca 2012. godine
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj
i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», br: 33/01,
60/01, 106/03, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09 i 150/11), članka 48.
Statuta Općine Starigrad («Službeni glasnik Zadarske županije» broj:
16/09), članka 10. Odluke o korištenju javnih površina Općine
Starigrad («Službeni glasnik Zadarske županije» broj: 18/07) te
odluke Općinskog načelnika od 17. prosinca 2012. godine, Općinski
načelnik Općine Starigrad objavljuje
NATJEČAJ
za podnošenje ponuda za zakup javnih površina
u
vlasništvu Općine Starigrad
1. Predmet
zakupa:
a) dio
čest. zem. 5491 k.o. Seline ukupne površine do 20 m2, Trg
Zukve, za obavljanje Trgovačke djelatnosti
b) dio
čest. zem. 3258 k.o. Seline ukupne površine do 108 m2,
Put Bunarića, za obavljanje Ugostiteljske djelatnosti
2. Namjena
prostora:
a) dio
čest. zem. 5491 k.o. Seline - Trg Zukve: za postavljanje kioska do
maksimalno 12 m2 sa pripadajućim zemljištem površine 8 m2.
b) dio
čest. zem. 3258 k.o. Seline – Put Bunarića: za postavljanje kioska
do maksimalno 12 m2 sa pripadajućim zemljištem površine
96 m2.
3. Početna
cijena:
a)
za dio čest. zem. 5491
k.o. Seline: -
9.120,00 kn
b)
za dio čest. zem. 3258
k.o. Seline: -
10.440,00 kn
4. Rok
na koji se sklapa Ugovor o zakupu javne površine:
a) za
dio čest. zem. 5491 k.o. Seline: na rok od 5 godina, računajući od
dana 01. siječnja 2013. godine,
b) za
dio čest. zem. 3258 k.o. Seline: na rok od 5 godina, računajući od
dana 01. siječnja 2013. godine.
5. Pravo
podnošenja imaju sve fizičke i pravne osobe sa teritorija Republike
Hrvatske, a u slučaju istovjetnih ponuda, prednost imaju osobe sa
prebivalištem na području Općine Starigrad.
6. Pismene
ponude za zakup javne površine predaju se u zatvorenoj kuverti
osobno, po opunomoćeniku ili poštom preporučeno, a smatrat će se
valjanje ukoliko bude dostavljene do 27. prosinca 2012. godine do
12.00 sati na adresu: Općina Starigrad, Trg Tome Marasovića 1, 23244
Starigrad Paklenica – s naznakom «Za zakup javnih površina – NE
OTVARAJ».
7.
Pismena prijava treba
sadržavati:
a) za
fizičke osobe – ime i prezime, adresa, Rješenje o registraciji
obrta,
b) za
pravne osobe – naziv tvrtke, adresa, ime i prezime osobe ovlaštene
za zastupanje, registracija društva,
c) dokaz
o uplati jamčevine u iznosu 5.000,00 kn (žiro račun: 2407000 –
1841600009, model 68, poziv na broj odobrenja 7811-OIB, s naznakom:
jamčevina za natječaj),
d) potvrda
o nepostojanju duga prema Općini Starigrad po bilo kakvoj osnovi
(potvrdu izdaje JUO Općine Starigrad),
e) broj
računa za slučaj povrata jamčevine.
8. Prilikom
izbora najpovoljnije ponude odlučivat će se temeljem kriterija
najviše ponuđenog iznosa.
9. Općinski
načelnik zadržava pravo neodabira niti jedne ponude, bez
obrazloženja i bez obveze prema ponuđačima.
10. Odabrani
ponuđač dužan je u roku od osam dana od dana primljene obavijesti o
izboru pristupiti u prostorije Općine Starigrad i zaključiti Ugovor
o zakupu i platiti godišnju zakupninu u cijelosti. Ugovor o zakupu
sačinit će se kao ovršna isprava.
Ovrha se provodi neposredno na temelju
Ugovora o zakupu. Općina Starigrad zadržava pravo raskida Ugovora o
zakupu javnih površina za gore navedene čest. zemlje radi
poduzimanja radnji od interesa za Općinu Starigrad. Ukoliko izabrani
ponuditelj ne postupi u skladu sa gore navedenim, gubi pravo na
zakup poslovnog prostora i povrat uplaćene jamčevine, a pravo zakupa
stječe kandidat koji je ponudio iznos najbliži ponuđenom iznosu
zakupnine.
11.
O ishodu izbora ponuđači
će biti izvješteni u roku od osam dana od zatvaranja natječaja.
Općinski načelnik:
Krste Ramić, dipl. oec.
|