REPUBLIKA
HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinsko vijeće
Klasa:
372-03/14-01/04
Urbroj: 2198/09-1-14-1
Starigrad
Paklenica, 16. prosinca 2014. godine
Na temelju
članka 31. Statuta Općine Starigrad
(„Službeni glasnik Zadarske županije“, broj:
4/13, 7/13 i 11/13), Općinsko vijeće
Općine Starigrad na svojoj 12. sjednici održanoj dana 16. prosinca
2014. godine, d o n o s i
Odluku
o
uvjetima natječaja
za zakup
poslovnog prostora
I.
Predmet zakupa je poslovni prostor koji
se nalazi u zapadnom dijelu prizemlja zgrade na čest. zemlje br.
4990/2 k.o. Seline, površine 18,40 m2 s pripadajućom
terasom.
II.
Nekretnina iz čl. I ovog natječaja
predviđena je za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.
Nekretnina se daje u zakup u stvarnom i
pravnom stanju kakvom se nalazi.
Pripadajuća terasa je natkrivena, a dio
terase je i zatvoren ALU stolarijom. U objektu postoji ventilacija
za pušački prostor.
Navedena nadstrešnica, ALU stolarija i
ventilacija su u vlasništvu dosadašnjeg zakupnika i nisu predmet
zakupa.
Ostala oprema i uređaji koji se nalaze
u prostoru nisu predmet zakupa.
Dokumentacija i dozvole za obavljanje
djelatnosti su isključiva odgovornost zakupnika bez prava na
naknadu troškova.
Zakupnik u niti jednom slučaju nema
pravo na naknadu za izvršena ulaganja ili uračunavanje u zakupninu.
III.
Predmet zakupa iz čl. I ovog javnog
natječaja daje se u zakup na rok od pet (5) godina.
IV.
Početna mjesečna zakupnina iznosi
2.669,00 kuna (bez PDV-a).
Na mjesečni iznos zakupnine obračunava
se zakonska stopa PDV – a.
Zakupnina se plaća najkasnije do 10. u
mjesecu za prethodni mjesec.
V.
Poslovni prostor iz čl. I ovog javnog
natječaja nije dozvoljeno davati u podzakup.
Nije dozvoljena prenamjena predmeta
zakupa.
VI.
Pravo podnošenja pisane ponude imaju
sve fizičke osobe i fizičke osobe-obrtnici te pravne osobe
registrirane u RH, odnosno s registriranom podružnicom u RH.
VII.
Pravo zakupa na poslovni prostor ne
može ostvariti fizička ili pravna osoba koja ima dosjelih, a
nepodmirenih obveza prema Općini.
VIII.
Pravo na zakup poslovnog prostora
stječe osoba koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja ponudi i najviši
iznos zakupnine.
IX.
Ukoliko je više ponuditelja dalo ponudu
za isti poslovni prostor, a te ponude udovoljavaju uvjetima
natječaja i imaju istovjetnu ponuđenu visinu zakupnine, Povjerenstvo
će pisanim putem o tome izvijestiti ponuditelje te ih pozvati da u
roku od tri (3) dana od primitka poziva, pisanim putem, u zatvorenoj
omotnici, ponude novi iznos mjesečne zakupnine.
Povjerenstvo će, uz prisustvovanje
natjecatelja, otvoriti nove ponude te predložiti najpovoljnijeg
ponuditelja.
X.
Prvenstveno pravo na sklapanje ugovora
o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima
hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji
ukoliko ispunjavanju uvjete iz natječaja, Zakona o zakupu i
kupoprodaji poslovnog prostora te prihvate najviši ponuđeni iznos
zakupnine. Navedene osobe se trebaju se pozvati na pravo prvenstva i
o tome priložiti odgovarajući dokaz.
Prednost prava prvenstva pri zakupu
poslovnog prostora iz točke 3. ovog natječaja, može se ostvariti
jednokratno.
XI.
Ponuditelji su obvezni
uplatiti jamčevinu u iznosu od 1.400,00 kuna na IBAN račun
HR9424070001841600009, model 68 poziv na broj 7811- OIB, s naznakom
OPĆINA STARIGRAD - JAMČEVINA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA.
Jamčevina se uračunava u
iznos zakupnine. Ponuditeljima koji nisu uspjeli ostvariti pravo na
zakup jamčevina se vraća u roku od 15 dana od dana zaključivanja
natječaja.
XII.
Rok za
podnošenje ponuda je ___________ u ________ sati. Ponude se
dostavljaju na adresu: Općina Starigrad, Trg Tome Marasovića 1,
23244 Starigrad Paklenica u zatvorenoj omotnici s naznakom:
“Natječaj za zakup poslovnog prostora - ne otvaraj”.
XIII.
Ponuda mora sadržavati:
- Dokumentaciju
koja sadrži osnovne podatke o ponuditelju fizičkoj ili pravnoj
osobi (obvezno navesti OIB),
- Ponuđeni
iznos mjesečne zakupnine u kunama (obrazac ponude)
- Preslik
osobne iskaznice, ako je ponuditelj fizička osoba
- Rješenje
o upisu u sudski registar sa svim prilozima, ne stariji od šest
(6) mjeseci, u preslici, ako je ponuditelj pravna osoba
- Dokaz
o ispunjavanju uvjeta za obavljanje djelatnosti koja je određena
kao namjena poslovnog prostora - obrtnica ili izvadak iz obrtnog
registra, ne stariji od 6 mjeseci, u preslici, ako je ponuditelj
fizička osoba koja je vlasnik obrta (preslika)
- Izjavu
da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji ponuditelj za
određeni poslovni prostor, otvoriti obrt odnosno osnovati
trgovačko društvo za obavljanje djelatnosti koja je određena kao
namjena predmetnog poslovnog prostora u roku od trideset (30)
dana od dana primitka zaključka o izboru istog kao
najpovoljnijeg ponuditelja, ako je ponuditelj fizička osoba koja
u vrijeme trajanja natječaja nije vlasnik obrta odnosno osnivač
trgovačkog društva
- Dokaz
o uplati jamčevine - uplatnica u originalu ili potvrda o uplati
izvršenoj putem interneta,
- Potvrdu
o nepostojanju duga prema Općini po bilo kojoj osnovi (izdaje
JUO Općine Starigrad)
- Broj
računa u slučaju povrata jamčevine
- Drugu
dokumentaciju sukladno uvjetima javnog natječaja.
XIV.
Javno otvaranje ponuda izvršiti će
povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana
________________________ u ____ sati u prostorijama Općine Starigrad
na adresi Trg Tome Marasovića 1.
Otvaranju ponuda mogu biti
prisutni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici odnosno
punomoćnici uz predočenje ovjerene punomoći.
O rezultatima izbora ponuditelji će
biti izvješteni u roku od 8 dana pisanim putem i objavom na oglasnoj
ploči Općine Starigrad.
XV.
Ugovor o zakupu sklapa se u roku 30
dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja obavezno u obliku
ovršne javnobilježničke isprave, a zakup počinje teći od dana
potpisa Ugovora.
Ukoliko izabrani ponuditelj u roku od
30 dana od dana dostave odluke o izboru ne pristupi u prostorije
Općine Starigrad radi potpisa ugovora o zakupu smatrat će se da je
odustao a Općina Starigrad zadržava uplaćenu jamčevinu.
Javnobilježničke troškove snosi
zakupnik.
XVI.
Prije sklapanja ugovora o zakupu
zakupnik je dužan dostaviti bjanko zadužnicu radi osiguranja
plaćanja zakupnine u visini godišnje zakupnine (s PDV-om).
XVII.
Ponude koje nisu podnesene u roku i/ili
koje nisu potpune te ponude koje ne ispunjavaju uvjete iz javnog
natječaja neće se razmatrati.
XVIII.
Sve dodatne informacije, potvrdu o
stanju duga,obrazac ponude kao i organizacija očevida mogu se dobiti
svakog radnog dana u Općinskoj upravi Općine Starigrad uz najavu na
tel: 023 369 387.
XIX.
Općinski načelnik Općine Starigrad
zadržava pravo poništenja natječaja.
Predsjednik
Općinskog vijeća:
Jure
Tomić dipl. oec.
|