REPUBLIKA
HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinsko vijeće
Klasa:
400-01/13-01/12
Urbroj: 2198/09-1-13-1
Starigrad
Paklenica, 12. prosinca 2013. godine
Na temelju članka 35. Zakona o
lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» br.
33/01, 60/01, 129/05, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13), članka
19. Zakona o
komunalnom gospodarstvu («Narodne novine» br. 26/03-pročišćeni
tekst, 82/04, 178/04, 38/09, 79/09,
153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12 i 94/13) , te članka 31. Statuta Općine Starigrad («Službeni glasnik Zadarske županije» br.
4/13, 7/13 i 11/13), Općinsko
vijeće Općine Starigrad na svojoj 5. sjednici održanoj 12. prosinca
2013. godine, d o n o s i
P R O G R A M
održavanja komunalne infrastrukture
za 2014. godinu
Članak 1.
Ovim programom određuje se održavanje komunalne
infrastrukture u 2014. godini na području općine Starigrad za
sljedeće komunalne djelatnosti:
1. JAVNA
RASVJETA
2. ODRŽAVANJE
ASFALTNIH I MAKADAMSKIH POVRŠINA
3. ODRŽAVANJE
I UREĐENJE
JAVNIH POVRŠINA
4. ODRŽAVANJE
GROBLJA
5. DERATIZACIJA
I DEZINSEKCIJA
6. ODRŽAVANJE
DEPONIJA OTPADA
7.
ODRŽAVANJE LUKA I LUČICA
8. UREĐENJE
PLAŽA I OBALNOG POJASA
9.
ODRŽAVANJE I SANACIJA OBJEKATA
10. ODRŽAVANJE
VODOVODNE MREŽE
11.
SUFINANCIRANJE KOMUNALNE DJELATNOSTI
Programom iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se :
a) Opis i opseg
poslova održavanja s procjenom pojedinih troškova, po
djelatnostima
b) Iskaz
financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa.
Članak 2.
Za ostvarivanje ovog programa predviđaju se sljedeća
sredstva:
OPIS
PRIHODA
VRIJEDNOST U KN
Prenešena
sredstva iz 2013. god.
....................................................... 1.200.000,00 kn
Prihod od
komunalne naknade
............................................................ 350.000,00 kn
Prihod od komunalnog doprinosa
........................................................
2.300.000,00 kn
Ostali prihodi
iz Proračuna ...................................................................
3.940.000,00 kn
UKUPNO:
...........................................................................................
7.790.000,00 kn
Članak 3.
Održavanje komunalne infrastrukture u 2013. godini
iz članka 1. ove odluke odnosi se na:
1. JAVNA RASVJETA
a) Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijeva se:
upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete za
rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz
naselja i nerazvrstanih cesta, troškovi zamjene dotrajalih
svjetiljki, bojanje stupova javne rasvjete, zamjena dotrajalih
stupova javne rasvjete, zamjena žarulja, grla, prigušnica, te sav
potrošni materijal potreban za javnu rasvjetu.
Pod utroškom električne energije podrazumijevaju
se troškovi električne energije za javnu rasvjetu.
b) Potrebna sredstva:
-
Električna energija
.....................................................................
350.000,00 kn
-
Usluge
održavanja javne rasvjete ............................................. 100.000,00 kn
- Rekonstrukcija i
modernizacija javne rasvjete ...........................
2.000.000,00 kn
UKUPNO
......................................................................................
2.450.000,00
kn
2. ODRŽAVANJE ASFALTNIH I MAKADAMSKIH POVRŠINA
a) Pod održavanjem asfaltnih i makadamskih površina
podrazumijeva se održavanje površina koje se koriste za promet po
bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, kao
što su asfaltirani i makadamski putevi , trgovi, igrališta i seoske
ceste.
b) Potrebna sredstva:
- Održavanje i sanacija nerazvrst. cesta
.................................... 400.000,00 kn
- Geodetski elaborat - nerazvrstane ceste
................................. 300.000,00 kn
UKUPNO
....................................................................................... 700.000,00
kn
3. ODRŽAVANJE I UREĐENJE JAVNIH POVRŠINA
a) Pod održavanjem i čišćenjem javnih površina podrazumijeva se
održavanje
čišćenje javnih površina te skupljanje i odvoz komunalnog i drugog
otpada na odlagalište gdje je to predviđeno (troškovi čišćenja,
metenje i pranje javnih površina, skupljanje otpada). Pod javnim
površinama podrazumijeva se: zelene površine, pješačke staze,
pješačke zone, otvoreni odvodni kanali, dječja igrališta, javne
prometne površine itd.
Pod redovnim čišćenjem javnih površina podrazumijeva
se i čišćenje smeća sa divljih odlagališta prema ukazanoj potrebi te
odvoz krupnog otpada, bojanje i zamjena košarica za smeće, čišćenje
i održavanje autobusnih stanica, nabavka sadnog materijala za
parkove i šetnice te održavanje postojećih sadnica, redovno
košenje trave, popravak asfaltnog plašta javnih površina,
održavanje javnih klupa i dr.
b) Potrebna sredstva:
-
Održavanje javnih površina na području Općine
........................ 250.000,00 kn
- Usluge čišćenja i uređ. javn. površina
........................................ 480.000,00 kn
- Usluge tek. i invest. održavanja igrališta
................................... 50.000,00 kn
-
Postavljanje dječjeg igrališta .....................................................
40.000,00 kn
UKUPNO
........................................................................................ 820.000,00
kn
4. ODRŽAVANJE GROBLJA
a) Pod održavanjem groblja
podrazumjeva se tekuće i investicijsko uređenje groblja na području
Općine Starigrad.
b) Potrebna
sredstva:
- Uređenje groblja Sv. Trojice u Tribanj Šibuljini
........................... 40.000,00 kn
- Groblje Duga Punta u Tribnju
.....................................................
50.000,00 kn
UKUPNO ......................................................................................
90.000,00
kn
5. DERATIZACIJA I DEZINSEKCIJA
a) Podrazumjevaju
se obvezne mjere dezinsekcije, dezinfekcije i deratizacije na
području Općine Starigrad, te provedbu nadzora nad obavljanjem mjera
DDD.
b) Potrebna
sredstva:
- Deratizacija i dezinsekcija
.......................................................... 80.000,00 kn
UKUPNO
…………………………………………………….………................ 80.000,00
kn
6. ODRŽAVANJE DEPONIJA OTPADA
a) Pod održavanjem deponija otpada podrazumijeva
se saniranje i uređenje deponija.
b) potrebna sredstva:
-
Usluge održavanja deponija otpada
..........................................
50.000,00 kn
UKUPNO
......................................................................................
50.000,00
kn
7. ODRŽAVANJE LUKA I LUČICA
a) Pod održavanjem luka i
lučica podrazumjeva se tekuće i investicijsko održavanje
postojećih luka, lučica i komunalnih vezova.
b) potrebna sredstva:
- Sanacija lučice
Starigrad
............................................................
400.000,00 kn
UKUPNO
………………………………………………………….................... 400.000,00 kn
8. UREĐENJE PLAŽA I OBALNOG POJASA
a) Pod uređenjem plaža podrazumijevamo:
opremanje
plaža, nasipanje novog žala, renoviranje urušenih zidova obnova
molića i dr.
b) Potrebna sredstva:
-
Tek. i invest. održavanje plaža
.................................................. 300.000,00 kn
-
Uređenje i sanacija obalnog pojasa
.......................................... 300.000,00 kn
UKUPNO
..................................................................................... 300.000,00 kn
9.
ODRŽAVANJE I SANACIJA OBJEKATA
a) Pod
održavanjem objekata podrazumijeva se održavanje postojećih
općinskih objekata, njihovu sanaciju, uređivanje i opremanje.
b) Potrebna
sredstva:
-
Sanacija zgrade općinske uprave
..............................................
950.000,00 kn
- Sanacija župne kuće u Tribanj Krušćici ......................................
100.000,00 kn
UKUPNO .....................................................................................
1.050.000,00 kn
10. ODRŽAVANJE VODOVODNE MREŽE
a)
Pod održavanjem vodovodne mreže podrazumjeva se tekuće i
investicijsko održavanje i sanacija postojeće vodovodne mreže.
b)
Potreban sredstva:
- Sanacija vodovodne mreže
.......................................................
550.000,00 kn
UKUPNO
…………………………………………………………................... 550.000,00
kn
11. SUFINANCIRANJE KOMUNALNE DJELATNOSTI
a) Pod sufinanciranjem komunalne djelatnosti
podrazumijevamo pomoć komunalnom poduzeću Argyruntum d.o.o. za
redovitu djelatnost, za pokriće gubitaka iz prethodnih godina te
dospjelih dugovanja.
b) Potrebna sredstva:
- Argyruntuma d.o.o. - pomoć za pokriće dugovanja i gubitaka ..... 1.000.000,00 kn
UKUPNO
....................................................................................... 1.000.000,00
kuna
SVEUKUPNO
................................................................ 7.790.000,00
kuna
Članak 4.
Ovaj program primjenjivat će se od 01.
siječnja 2014.
godine, a objavit će se u "Službenom glasniku Zadarske županije".
Predsjednik
Općinskog vijeća:
Jure
Tomić dipl. oec.
|