REPUBLIKA
HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinsko vijeće
Klasa:
400-01/10-01/3
Urbroj: 2198/09-1-10-1
Starigrad
Paklenica, 09. prosinca 2010. godine
Na
temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi («Narodne novine» br. 33/01. , 60/01., 129/05., 125/08. i
36/09.), članka 19. Zakona o komunalnom gospodarstvu («Narodne
Novine» br. 26/03-pročiš. tekst, 82/04, 178/04, 38/09 i 79/09), te
članka 31. Statuta Općine Starigrad ("Službeni glasnik Zadarske
županije" br.16/09) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 12.
sjednici održanoj 09. prosinca 2010. godine, d o n o s i
PROGRAM
održavanja komunalne infrastrukture
za 2011.
godinu
Članak 1.
Ovim programom određuje se održavanje
komunalne infrastrukture u 2011. godini na području općine Starigrad
za sljedeće komunalne djelatnosti:
1. JAVNA
RASVJETA
2. ODRŽAVANJE
ASFALTNIH I MAKADAMSKIH POVRŠINA
3. ODRŽAVANJE
I UREĐIVANJE JAVNIH POVRŠINA
4. ODRŽAVANJE
DEPONIJA OTPADA
5. ODRŽAVANJE
LUKA I LUČICA
6. UREĐENJE
PLAŽA
7. ODRŽAVANJE
OBJEKATA
8.
SUFINANCIRANJE KOMUNALNE DJELATNOSTI
Programom iz stavka 1 ovog članka
utvrđuje se :
a) Opis i opseg
poslova održavanja s procjenom pojedinih troškova, po
djelatnostima,
b) Iskaz
financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa, sa
naznakom izvora financiranja.
Članak 2.
Za ostvarivanje ovog programa
predviđaju se sljedeća sredstva:
OPIS PRIHODA
VRIJEDNOST U KN
Prenesena
sredstva iz 2010. god.
........................................... 200.000,00 kn
Prihod od
komunalne naknade
................................................ 320.000,00 kn
Prihod od
komunalnog doprinosa
............................................ 500.000,00 kn
Pomoći iz drž.
prorač. i ostale pomoći ......................................
500.000,00 kn
Ostali prihodi
...........................................................................
1.705.000,00 kn
UKUPNO:
.................................................................................
3.225.000,00 kn
Članak 3.
Održavanje komunalne
infrastrukture u 2011. godini iz članka 1. ove odluke odnosi se na:
1. JAVNA RASVJETA
a) Pod održavanjem javne rasvjete
podrazumijeva se: upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne
rasvjete za rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje
prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta, troškovi zamjene
dotrajalih svjetiljki, bojanje stupova javne rasvjete, zamjena
dotrajalih stupova javne rasvjete, zamjena žarulja, grla, prigušnica,
te sav potrošni materijal potreban za javnu rasvjetu.
Pod utroškom električne energije
podrazumijevaju se troškovi električne energije za javnu rasvjetu.
b) Potrebna sredstva:
-
Električna energija
..........................................................
435.000,00 kn
-
Usluge održavanja javne rasvjete
.................................. 150.000,00 kn
UKUPNO:
........................................................................
585.000,00 kn
Izvori: ●
Prenesena sredstva iz 2010. god.
................................. 100.000,00 kn
●
Prihod od komunalne naknade
....................................... 100.000,00 kn
●
Ostali prihodi
.................................................................. 385.000,00
kn
2. ODRŽAVANJE ASFALTNIH I
MAKADAMSKIH POVRŠINA
a) Pod održavanjem asfaltnih i
makadamskih površina podrazumijeva se održavanje površina koje se
koriste za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem
broju korisnika, kao što su asfaltirani i makadamski putovi ,
trgovi, igrališta i seoske ceste.
b) Potrebna sredstva:
- Održavanje i
sanacija nerazvrst. cesta ..........................
200.000,00 kn
-
EIB II – Sanacija i modern. nerazvrst. cesta
.................. 700.000,00 kn
UKUPNO:
.......................................................................
900.000,00 kn
Izvori: ●
Prihod od komunalne naknade
........................................ 100.000,00 kn
●
Ostali prihodi
..................................................................
500.000,00 kn
● Prihodi od
komunal. doprinosa .......................................
300.000,00 kn
3. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA
a) Pod održavanjem i čišćenjem javnih
površina podrazumijeva se održavanje i čišćenje javnih površina te
skupljanje i odvoz komunalnog i drugog otpada na odlagalište gdje
je to predviđeno (troškovi čišćenja, metenje i pranje javnih
površina, skupljanje otpada. Pod javnim površinama podrazumijeva se:
zelene površine, pješačke staze, pješačke zone, otvoreni odvodni
kanali, dječja igrališta, javne prometne površine itd.
Pod redovnim čišćenjem javnih površina
podrazumijeva se i čišćenje smeća sa divljih odlagališta prema
ukazanoj potrebi te odvoz krupnog otpada, bojanje i zamjena košarica
za smeće, čišćenje i održavanje autobusnih stanica, nabavka sadnog
materijala za parkove i šetnice te održavanje postojećih sadnica,
redovno košenje trave, popravak asfaltnog plašta javnih površina,
održavanje javnih klupa i dr.
b) Potrebna sredstva:
-
Uređenje javnih površina na području Općine .............
200.000,00 kn
-
Uređenje groblja Sv. Trojice
........................................ 50.000,00 kn
-
Usluge čišćenja i uređ. javn. Površina
......................... 130.000,00 kn
-
Deratizacija i dezisekcija
............................................. 80.000,00 kn
-
Usluge tek. i invest. održavanja igrališta
.................... 250.000,00 kn
UKUPNO:
....................................................................
710.000,00 kn
Izvori: ●
Prihod od komunalne naknade
................................... 100.000,00 kn
●
Ostali prihodi
.............................................................
350.000,00 kn
● Prihodi od
komunal. doprinosa ..................................
200.000,00 kn
● Pomoći iz
drž. prorač. i ostale pomoć i........................
60.000,00 kn
4. ODRŽAVANJE DEPONIJA OTPADA
a) Pod održavanjem deponija otpada
podrazumijevamo redovno zatrpavanje otpada tamponom, periodično
uklanjanje najlon vreća sa okolnog raslinja. Također podrazumijevamo
financiranje projekta sanacije i zatvaranja deponija.
b) potrebna sredstva:
- Usluge održavanja
deponija otpada............................ 300.000,00 kn
UKUPNO:
...................................................................
300.000,00 kn
Izvor: ● Pomoći iz drž. prorač. i
ostale pomoći............................ 300.000,00 kn
5. ODRŽAVANJE LUKA I LUČICA
a) Pod održavanjem luka i lučica
podrazumijeva se održavanje postojećih vezova, čišćenje podmorja u
lukama i pristaništima, sanacija oštećenih privezišta.
b) Potrebna sredstva:
- Usluge održavanja luka i
pristaništa ........................... 90.000,00 kn
UKUPNO:
..................................................................... 90.000,00
kn
Izvor: ●
Pomoći iz drž. prorač. i ostale pomoći .......................
40.000,00 kn
●
Prenesena sredstva iz 2010.
..................................... 50.000,00 kn
6. UREĐENJE PLAŽA
a) Pod uređenje plaža podrazumijevamo:
čišćenje plaža, nasipanje novog žala i renoviranje urušenih zidova.
b) Potrebna sredstva:
- Tek. i invest. održavanje
plaža .................................... 40.000,00 kn
UKUPNO:
.....................................................................
40.000,00 kn
Izvori: ●
Prihod od komunalne naknade
.................................... 20.000,00 kn
●
Ostali prihodi
...............................................................
20.000,00 kn
7. ODRŽAVANJE OBJEKATA
a) Pod održavanjem objekata
podrazumijeva se održavanje postojećih općinskih objekata, njihovu
sanaciju, uređivanje i opremanje.
b) Potrebna sredstva:
-
Sanacija stare škole u Selinama
.................................. 50.000,00 kn
-
Usluge uređivanja i održavanja opć. Objekata ............
50.000,00 kn
UKUPNO:
.......................................................................
100.000,00 kn
Izvor: ● Pomoći iz drž. prorač.
i ostale pomoći ................... 100.000,00 kn
8. SUFINANCIRANJE KOMUNALNE
DJELATNOSTI
a) Pod sufinanciranjem komunalne
djelatnosti podrazumijevamo pomoć komunalnom poduzeću Argyruntum
d.o.o. za nabavku kanti za smeće, kontejnera kao i za ostale nabavke
iz Programa razvoja iste tvrtke.
b) Potrebna sredstva:
- Sufinanciranje
djelatnosti Argyruntuma d.o.o. ............ 500.000,00 kn
UKUPNO:
......................................................................
500.000,00 kn
Izvor: ●
Ostali prihodi
.............................................................
450.000,00 kn
●
Prenešena sredstva
..................................................
50.000,00 kn
SVEUKUPNO:
..........................................................................
3.225.000,00 kn
Članak 4.
Ovaj program primjenjivat će se od 01.
siječnja 2011. godine, a objavit će se u "Službenom glasniku
Zadarske županije".
Predsjednik
Općinskog vijeća:
Jure
Tomić dipl. oec.
|