REPUBLIKA
HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinsko vijeće
Klasa:
400-01/10-01/3
Urbroj: 2198/09-1-11-2
Starigrad
Paklenica, 29. rujna 2011. godine
Na
temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi («Narodne novine» br. 33/01. , 60/01., 129/05., 125/08. i
36/09.), članka 19. Zakona o komunalnom gospodarstvu («Narodne
Novine» br. 26/03-pročiš. tekst, 82/04, 178/04, 38/09 i 79/09), te
članka 31. Statuta Općine Starigrad ("Službeni glasnik Zadarske
županije" br.16/09) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 16.
sjednici održanoj 29. rujna 2011. godine, d o n o s i
IZMJENE
PROGRAMA
održavanja komunalne infrastrukture
za 2011.
godinu
Članak 1.
Ovim programom određuje se održavanje
komunalne infrastrukture u 2011. godini na području općine Starigrad
za sljedeće komunalne djelatnosti:
1. JAVNA
RASVJETA
2. ODRŽAVANJE
ASFALTNIH I MAKADAMSKIH POVRŠINA
3. ODRŽAVANJE
I UREĐIVANJE JAVNIH POVRŠINA
4. ODRŽAVANJE
DEPONIJA OTPADA
5. ODRŽAVANJE
LUKA I LUČICA
6. UREĐENJE
PLAŽA
7. ODRŽAVANJE
OBJEKATA
8.
SUFINANCIRANJE KOMUNALNE DJELATNOSTI
Programom iz stavka 1 ovog članka
utvrđuje se :
a) Opis i opseg
poslova održavanja s procjenom pojedinih troškova, po
djelatnostima,
b) Iskaz
financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa, sa
naznakom izvora financiranja.
Članak 2.
Za ostvarivanje ovog programa
predviđaju se sljedeća sredstva:
OPIS
PRIHODA
VRIJEDNOST U KN
Prenešena
sredstva iz 2010. god.
............................................
200.000,00 kn
Prihod od
komunalne naknade
.................................................
380.000,00 kn
Prihod od
komunalnog doprinosa
.............................................
500.000,00 kn
Pomoći iz drž.
prorač. i ostale pomoći .......................................
550.000,00 kn
Ostali prihodi
............................................................................
1.810.000,00 kn
UKUPNO:
.................................................................................. 3.440.000,00
kn
Članak 3.
Održavanje komunalne
infrastrukture u 2011. godini iz članka 1. ove odluke odnosi se na:
1. JAVNA RASVJETA
a)
Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijeva se: upravljanje,
održavanje objekata i uređaja javne rasvjete za rasvjetljavanje
javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz naselja i
nerazvrstanih cesta, troškovi zamjene dotrajalih svjetiljki,
bojanje stupova javne rasvjete, zamjena dotrajalih stupova javne
rasvjete, zamjena žarulja, grla, prigušnica, te sav potrošni
materijal potreban za javnu rasvjetu.
Pod
utroškom električne energije podrazumijevaju se troškovi
električne energije za javnu rasvjetu.
Novi iznos
b)
Potrebna sredstva:
-
Električna energija
..................................................................
435.000,00 440.000,00
-
Usluge održavanja javne rasvjet
............................................ 150.000,00
UKUPNO:
.................................................................................. 585.000,00
... 590.000,00 kn
Izvori: ●
Prenesena sredstva iz 2010. god.
........................................... 100.000,00 kn
●
Prihod od komunalne naknade
................................................ 110.000,00 kn
●
Ostali prihodi
...........................................................................
380.000,00 kn
2. ODRŽAVANJE ASFALTNIH I
MAKADAMSKIH POVRŠINA
a)
Pod održavanjem asfaltnih i makadamskih površina podrazumijeva se
održavanje površina koje se koriste za promet po bilo kojoj osnovi i
koje su pristupačne većem broju korisnika, kao što su asfaltirani i
makadamski putovi , trgovi, igrališta i seoske ceste.
b)
Potrebna sredstva:
- Održavanje i
sanacija nerazvrst. cesta ...................................
200.000,00 kn
-
EIB II – Sanacija i modern. nerazvrst. cesta
........................... 700.000,00 kn
UKUPNO:
.........................................................................................................
900.000,00 kn
Izvori: ●
Prihod od komunalne naknade
................................................ 100.000,00 kn
●
Ostali prihodi
...........................................................................
500.000,00 kn
● Prihodi od
komunal. doprinosa
............................................... 300.000,00 kn
3. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA
a)
Pod održavanjem i čišćenjem javnih površina podrazumijeva se
održavanje i čišćenje javnih površina te skupljanje i odvoz
komunalnog i drugog otpada na odlagalište gdje je to predviđeno
(troškovi čišćenja, metenje i pranje javnih površina, skupljanje
otpada. Pod javnim površinama podrazumijeva se: zelene površine,
pješačke staze, pješačke zone, otvoreni odvodni kanali, dječja
igrališta, javne prometne površine itd.
Pod redovnim čišćenjem javnih površina
podrazumijeva se i čišćenje smeća sa divljih odlagališta prema
ukazanoj potrebi te odvoz krupnog otpada, bojanje i zamjena košarica
za smeće, čišćenje i održavanje autobusnih stanica, nabavka sadnog
materijala za parkove i šetnice te održavanje postojećih sadnica,
redovno košenje trave, popravak asfaltnog plašta javnih površina,
održavanje javnih klupa i dr.
Novi iznos
b)
Potrebna sredstva:
-
Uređenje javnih površina na području Općine
........................ 200.000,00
-
Uređenje groblja Sv. Trojice
....................................................
50.000,00
-
Usluge čišćenja i uređ. javn. Površina
..................................... 130.000,00
140.000,00
-
Deratizacija i dezisekcija
.........................................................
80.000,00
-
Usluge tek. i invest. održavanja igrališta
................................ 250.000,00
UKUPNO:
..................................................................................
710.000,00 ... 720.000,00 kn
Izvori: ●
Prihod od komunalne naknade
............................................... 110.000,00 kn
●
Ostali prihodi
..........................................................................
350.000,00 kn
● Prihodi od
komunal. doprinosa
............................................... 200.000,00 kn
● Pomoći iz
drž. prorač. i ostale pomoći
..................................... 60.000,00 kn
4. ODRŽAVANJE DEPONIJA OTPADA
a)
Pod održavanjem deponija otpada podrazumijevamo redovno zatrpavanje
otpada tamponom, periodično uklanjanje najlon vreća sa okolnog
raslinja. Također podrazumijevamo financiranje projekta sanacije i
zatvaranja deponija.
b)
potrebna sredstva:
-
Usluge održavanja deponija otpada
....................................... 300.000,00 kn
UKUPNO:
..........................................................................................................
300.000,00 kn
Izvor: ● Pomoći iz drž. prorač. i
ostale pomoći ....................................... 300.000,00 kn
5. ODRŽAVANJE LUKA I LUČICA
a)
Pod održavanjem luka i lučica podrazumijeva se održavanje postojećih
vezova, čišćenje podmorja u lukama i pristaništima, sanacija
oštećenih privezišta.
b)
Potrebna
sredstva:
Novi iznos
- Sanacija luka
i pristaništa – lučica Selina ........................
90.000,00 140.000,00 kn
UKUPNO:
...........................................................................
90.000,00 ... 140.000,00 kn
Izvor: ●
Pomoći iz drž. prorač. i ostale pomoći
...................................... 90.000,00 kn
●
Prenesena sredstva iz 2010.
....................................................
50.000,00 kn
6. UREĐENJE PLAŽA
a)
Pod uređenje plaža podrazumijevamo: čišćenje plaža, nasipanje novog
žala i renoviranje urušenih zidova.
b)
Potrebna sredstva:
-
Tek. i invest. održavanje plaža
............................................... 40.000,00
UKUPNO:
........................................................................................................
40.000,00 kn
Izvori: ●
Prihod od komunalne naknade
................................................ 20.000,00 kn
●
Ostali prihodi
...........................................................................
20.000,00 kn
7. ODRŽAVANJE OBJEKTATA
a)
Pod održavanjem objekata podrazumijeva se održavanje postojećih
općinskih objekata, njihovu sanaciju, uređivanje i opremanje.
b)
Potrebna sredstva:
-
Sanacija stare škole u Selinama
............................................. 50.000,00
-
Usluge uređivanja i održavanja opć. Objekata
....................... 50.000,00
UKUPNO:
.........................................................................................................
100.000,00 kn
Izvor: ● Pomoći iz drž. prorač.
i ostale pomoći ............................... 100.000,00 kn
8. SUFINANCIRANJE KOMUNALNE
DJELATNOSTI
a)
Pod sufinanciranjem komunalne djelatnosti podrazumijevamo pomoć
komunalnom poduzeću Argyruntum d.o.o. za nabavku kanti za smeće,
kontejnera kao i za ostale nabavke iz Programa razvoja iste tvrtke.
Novi iznos
b)
Potrebna sredstva:
-
Sufinanciranje djelatnosti Argyruntuma d.o.o.
........................ 500.000,00 650.000,00
UKUPNO:
.................................................................................
500.000,00 ... 650.000,00 kn
Izvor: ● Ostali
prihodi
............................................................................
560.000,00 kn
●
Prenešena sredstva
.................................................................
50.000,00 kn
●
Prihodi od komunalne naknade
................................................ 40.000,00 kn
Novi iznos
SVEUKUPNO:
.................................................................................
3.225.000,00 ... 3.440.000,00 kn
Članak 4.
Ovaj program primjenjivat će se od 29.
rujna 2011. godine, a objavit će se u «Službenom glasniku Zadarske županije».
Predsjednik
Općinskog vijeća:
Jure
Tomić dipl. oec.
|